۳ تیر ۱۴۰۲، ۹:۵۹

توسط انتشارات به نشر؛

«خوشه طلایی» منتشر شد/روایتی از زیبایی‌های بخشش برای کودکان

«خوشه طلایی» منتشر شد/روایتی از زیبایی‌های بخشش برای کودکان

کتاب «خوشه طلایی» نوشته افسانه موسوی گرمارودی توسط انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «خوشه طلایی؛ روایتی از زیبایی‌های بخشش برای کودکان» نوشته افسانه موسوی گرمارودی به تازگی با تصویرگری فاطمه متاله توسط انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این داستان به قلم افسانه موسوی گرمارودی، نویسنده، ویراستار، سردبیر رشد نوآموز، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی و دکترای زبان و ادبیات فارسی به رشته تحریر درآمده است. او در این اثر برای نگارش داستان تازه‌اش، به سراغ گروه سنی پیش از دبستان می‌رود و با روایت داستان تخیلی از یک خوشه گندم کودکان را با زیبایی‌های مهربانی و بخشش آشنا می‌کند.

این اثر دارای تصاویری با رنگ آمیزی شاد آمیخته با تخیل و در فضای مناسب برای کودکان است که سبب ارتباط بهتر کودک و درک او از داستان می‌شود. در این اثر ماجرای خوشه گندمی روایت می‌شود که چند ماه صبر کرده بود تا دانه‌هایش برسند آن‌وقت به آسیاب برود و نان شود؛ ولی زمانی که از خواب بیدار شد، دید هیچ خوشه‌ای در مزرعه نیست. همه خوشه‌ها به آسیاب رفته بودند.

خوشه طلایی در مسیر رفتن به آسیاب بخشی از دانه‌های خود را به جوجه‌های کوچولو، زمین و … می‌بخشد و با رفتارش مهربانی و بخشندگی را می‌آموزد و کودک را با زیبایی‌های بخشش آشنا می‌کند.

این کتاب با ۱۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان دو هزار نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5816172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha